ליווי מנהלים

גם אם נולדת מנהל (וגם אם לא), לא קל להיות שם לבד. מצד אחד- ההנהלה הבכירה, מצד שני העובדים, מצד שלישי הלקוחות, העומס, כובד האחריות - ואתה - בין כל אלה.
איך תדע שאתה עושה את ההחלטות הנכונות? מה היא הדרך הטובה ביותר להשיג את היעדים איך משיגים את האיכות והיעילות המרביים?

האם יש איזון נכון בין החזון האישי שלך לחזון של העסק?

למנהלים בארגון השפעה מכרעת על ביצועיו והישגיו של העסק. חייו של המנהל מרובים תחומי עשייה ואחריות ולעתים תכופות הם מצויים בעומס שמקשה עליהם לראות את התמונה הרחבה, להתנהל ביעילות ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר לעסק.
ליווי מנהלים מתייחס לתפקידיו השונים של המנהל
ונועד לסייע בעדו לשפר מיומנויות
ולהעשיר את ארגז הכלים העומד לרשותו

המנהל
תדמית
סגנון ניהול
מנהיגות
תקשורת
קבלת החלטות
אסטרטגיה
פתרון קונפליקטים
שיטות עבודה
תכניות עבודה
ניהול זמן
ניהול כספים ותקציב
ממשקי עבודה
הגדרות תפקידים
ניהול עובדים
הנעת עובדים
פיקוח ובקרה
תיאום
שיחות משוב
ישיבות צוות
ניהול משברים
יחסי עבודה
ליווי מנהלים תורם לביצועים של העסק ולמידת שביעות הרצון של עובדיו,
הוא מאפשר הרחבת זווית הראייה הניהולית ופיתוח דרכי התמודדות ופעולה.
בכניסה לתפקיד, במעבר בין תפקיד מקצועי לתפקיד ניהולי, בעת שינויים משמעותיים בעסק או בזמני משבר. להגיע למטרה בדרך הקצרה.